Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sjoesie Den Bosch. Meer weten? Ontdek meer
Fer
12 jun 2026 om 23:44
Bestelling werd veel te snel bezorgd. Dit eten lag al tijden in de vitrine. Het smaakte slecht en er zat een haar tussen mijn eten.
Armando
6 jun 2026 om 22:31
Eten was rauw, heel jammer
Marco
6 jun 2026 om 19:29
bestel er vaak en snelle levering
mieke
6 jun 2026 om 18:10
het was weer heerlijk de suschi en kip vlees super bezorger was vriendelijk netjes verpakt toppie ga zo door
Ismail
5 jun 2026 om 21:30
Besteld voor 19.45. Bezorgd om 19.30. Konden toen niet eten. Warm eten was lauw en door condens was eten sompig. Handrol was taai doordat we het niet konden eten. 19.45 is 19.45. Ik geef dat aan met een rede.
Amber
3 jun 2026 om 20:21
Vers, smaakt fantastisch
Jim
1 jun 2026 om 23:12
Rijst/noodle gerecht zeer aan te raden! Ik heb alleen de paling nog niet geprobeerd, maar tot nu toe allemaal geslaagd. Ik heb rund ook geprobeerd maar hier kreeg ik drie dikkere stukken rundvlees, dat vond ik minder lekker (beter trancheren) verder, top
iris
31 mei 2026 om 19:22
altijd een top bezorging, het duurt nooit te lang! Ze zijn er altijd heel snel!
Sharon
30 mei 2026 om 20:50
Eten was niet smaakvol, crispy roll was totaal niet crispy. Spicy was niet spicy. Alles was heel eentonig en flauw
Sietse
29 mei 2026 om 23:47
goed zoals altijd! en 8 gratis sushi erbij, heerlijk!