SJOESIE DEN BOSCH

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 594 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sjoesie Den Bosch. Meer weten? Ontdek meer

23 jun 2026 om 20:43 fast, warm and delicious!
22 jun 2026 om 20:43 Heerlijk!!
22 jun 2026 om 19:39 altijd heerlijk eten. echt goed
17 jun 2026 om 17:11 Helaas had de kerel met Chicken teriyaki voedselvergiftiging te pakken. Wel de eerste keer dat dit gebeurde, we zijn fan van hun sushi. . .
15 jun 2026 om 21:58 Het eten was heerlijk! De verpakking en vriendelijkheid van de bezorger kan beter.
14 jun 2026 om 20:28 Heerlijke sushi die er fantastisch mooi uitziet. Alles vers, mooie porties en goed verpakt. En super snel bezorgd.
14 jun 2026 om 20:18 Ziek geworden van de beef
12 jun 2026 om 23:44 Bestelling werd veel te snel bezorgd. Dit eten lag al tijden in de vitrine. Het smaakte slecht en er zat een haar tussen mijn eten.
6 jun 2026 om 22:31 Eten was rauw, heel jammer
6 jun 2026 om 19:29 bestel er vaak en snelle levering
6 jun 2026 om 18:10 het was weer heerlijk de suschi en kip vlees super bezorger was vriendelijk netjes verpakt toppie ga zo door
5 jun 2026 om 21:30 Besteld voor 19.45. Bezorgd om 19.30. Konden toen niet eten. Warm eten was lauw en door condens was eten sompig. Handrol was taai doordat we het niet konden eten. 19.45 is 19.45. Ik geef dat aan met een rede.